Своє обличчя


Реклама-це мистецтво цілитися
в голову, щоб потрапити в кишеню.
В.Паккард
Імідж-це мистецтво керувати враженням.
Е.Гофман

Створення позитивного іміджу методичного кабінету-не просто гарна рекламна кампанія. Суттєвий вплив на імідж установи , на думку Григораша В.В., має наявність бренду. Брендом може бути емблема, логотип, гасло (коротке, зрозуміле, конкретне). Використання (формування та підтримання) бренду може здійснюватися через  рекламні заходи, рекламну продукцію.
Побудова іміджу методичної установи передбачає вирішення ряду завдань:
·       вивчення суспільної думки з метою з’ясування задоволеності педагогічними працівниками;
·       розповсюдження новин, пов’язаних із розвитком інноваційних процесів;
·       встановлення ефективного зворотного зв’язку із зовнішнім середовищем. Вирішення цього завдання є реалізація одного із постулатів формування суспільної думки: "Думку більше визначають події, ніж слова".
Чи замислювалися ви коли-небуть над тим, як би ви хотіли представити методичну установу? У вас з»явилася  така можливість.

ЗАВДАННЯ:
Створіть фірмовий стиль методичного кабінету за допомогою логотипів, візитних карток, зразків рекламної продукції,.

ФОРМА ЗВІТУ - мультимедійна онлайнова презентація. Термін виконання завдання до 15 січня 2015 року.


Роботи учасників веб-квесту:




Секрети успіху Новоукраїнського РМК


Районний методичний кабінет відділу освіти Компаніївської районної державної адміністрації


Роль районного методичного кабінету у формуванні інформаційно-навчального простору Маловисківського району


Методична служба Новомиргородщини



Немає коментарів:

Дописати коментар