Щоб творити великі справи,
не потрібно бути найбільшим генієм;
не потрібно бути вищим за людей,
потрібно бути разом із ними.
Шарль Луї де Секонда
Суттєвий
вплив та імідж установи має наявність оригінального продукту. Формування образу,
своєрідного “обличчя” організації – справа не тільки фахівців у цій області
(маркетологів, рекламістів). Імідж організації формується не тільки
спрямованими на це акціями і заходами.
Якщо «приміряти» цей процес на наші установи, то
методичні кабінети сьогодні мають стати комплексами, які поєднують довідкове
бюро, інформаційні центри, швидку методичну допомогу, службу методичного
розвантаження, ресурсний центр. Іншими словами - імідж – це процес пошуку
“власного обличчя”.
Ми повинні відрізнятися від інших та всіляко
підкреслювати цю відмінність.
Стратегія тут проста: сильні сторони рекламуємо, проблеми - вирішуємо.
Потрібно вміло презентувати
власну установу, рекламуючи успіхи та оригінальні проекти.
ЗАВДАННЯ
Запропонуйте оригінальні заходи, акції, які б сприяли підвищенню престижу методичних кабінетів.
ФОРМА ЗВІТУ- порадник для молодого керівника методичного кабінету.
Ми разом з Вами зробимо це до 30 грудня 2014 року
ПРОФЕСІЙНИЙ ПОДІУМ "ПОРАДИ ДОСВІДЧЕНИХ"
Порадник для молодого керівника (автор Зубченко Т.В.)
Немає коментарів:
Дописати коментар