Перший раз у PR - клас або плануємо дії

Щоб творити великі справи, 
не потрібно бути найбільшим генієм;
не потрібно бути вищим за людей,
потрібно бути разом із ними.
Шарль Луї де Секонда

   Суттєвий вплив та імідж установи має наявність оригінального продукту.  Формування образу, своєрідного “обличчя” організації – справа не тільки фахівців у цій області (маркетологів, рекламістів). Імідж організації формується не тільки спрямованими на це акціями і заходами.
Якщо «приміряти» цей процес на наші установи, то методичні кабінети сьогодні мають стати комплексами, які поєднують довідкове бюро, інформаційні центри, швидку методичну допомогу, службу методичного розвантаження, ресурсний центр. Іншими словами - імідж – це процес пошуку “власного обличчя”.
Ми повинні відрізнятися від інших та всіляко підкреслювати цю відмінність.
Стратегія тут проста: сильні сторони рекламуємо, проблеми  - вирішуємо.
Потрібно вміло презентувати власну установу, рекламуючи успіхи та оригінальні проекти. 


ЗАВДАННЯ
Запропонуйте оригінальні заходи, акції, які б сприяли підвищенню престижу методичних кабінетів.


ФОРМА ЗВІТУ- порадник для молодого керівника методичного кабінету. Ми разом з Вами зробимо це до 30 грудня 2014 року



ПРОФЕСІЙНИЙ ПОДІУМ "ПОРАДИ ДОСВІДЧЕНИХ"

Порадник для молодого керівника (автор Зубченко Т.В.)

Немає коментарів:

Дописати коментар