Візитна картка веб-квесту

Візитна картка освітнього веб-квесту

Назва освітнього веб-квесту
Іміджева складова діяльності методичних кабінетів
Номінація
методичний веб-квест
навчальний веб-квест;
виховний веб-квест;
соціальний веб-квест.
Учасники
Каєнко Наталія Георгіївна - завідуюча районним методичним кабінетом відділу освіти Новоукраїнської районної державної адміністрації,
Зубченко Тетяна Віталіївна - завідуюча методичним кабінетом відділу освіти, молоді та спорту Новоархангельської районної державної адміністрації,
Смоліна Оксана Сергіївна - завідуюча районним методичним кабінетом відділу освіти Кіровоградської районної державної адміністрації,
Шахназарова Алла Павлівна - завідуюча методичним кабінетом Компаніївської районної державної адміністрації,
Сергата Світлана Миколаївна – завідуюча районним методичним кабінетом відділу освіти Новомиргородської районної державної адміністрації,
Кислякова Вікторія Федосіївна – завідуюча районним методичним кабінетом відділу освіти Маловисківської районної державної адміністрації
Навчальний заклад
Районний методичний кабінет відділу освіти Новоукраїнської районної державної адміністрації
Дані про тьютора
Каєнко Наталія Георгіївна – завідуча районним методичним кабінетом відділу освіти Новоукраїнської районної державної адміністрації
Контактні відомості
Предмет веб-квесту
Пошук нових підходів у побудові ефективної моделі надання методичного сервісу.
Створення майстер-плану іміджевої політики допоможе оцінити реальну ситуацію в роботі методичних кабінетів і визначити ефективні заходи створення позитивного іміджу.
Головне завдання
веб-квесту
Формування позитивного іміджу методичних кабінетів.

Методичні служби повинні вчасно реагувати на зміни, які відбуваються в системі освіти.
Перспектива розвитку методичних кабінетів – в унікальності послуг, які ними надаються.
При успішній реалізації заходів із створення позитивного іміджу можна очікувати на такі результати:
·       Формування позитивної репутації серед педагогів;
·       Переформатування діяльності методичних установ у сучасні сервісні центри.
Процедура роботи
У ході роботи над веб-квестом необхідно було:
·       Створити персональні сайти, блоги завідувачів методичних кабінетів;
·       Запропонувати оригінальні заходи, акції, які б сприяли підвищенню престижу методичних кабінетів;
·       Створити "фірмові рецепти" формування іміджу методичних кабінетів.
Результат проекту
Декілька методичних кабінетів Кіровоградської області об»єднали зусилля для напрацювання рекомендацій, розроблення практичних порад щодо створення позитивного іміджу методичних установ.
У результаті спільної діяльності вдалося:
·       Подолати професійну байдужість;
·       Об»єднати зусилля над вирішенням спільних проблем;
·       Рекламувати власну діяльність через створені сайти, блоги;
·       Розробити  PR-заходи, які допоможуть рекламувати діяльність.
Платформа проведення
веб-квесту



Немає коментарів:

Дописати коментар